Vi tar proaktivitet på största allvar vilket innebär att du som kund aldrig behöver oroa dig för stoppande fel, oavsett dag eller tid på dygnet. Hos oss möts du alltid av vår egen dygnet runt-öppna servicesdesk/NOC med tekniskt kunnig och engagerad personal. Tjänsten är flexibel och går att utöka med olika tilläggstjänster.
Läs mer om Ethernet i vårt produktblad
Här hittar du mer info om avtalspaketet
Detta ingår i tjänsten Ethernet
Fyll i vår intresseanmälan så kommer en av våra säljare att kontakta dig inom 3 arbetsdagar.
Vi ringer gärna upp dig. Välj tid som passar dig bäst.
Vi ringer dig så snart som möjligt.
Vi ringer upp dig på den önskade tiden.
I grundtjänsten ingår servicenivå 1. Övriga tillval eller önskemål enligt huvudavtal.
APC-slipade kontaktdon
Uppkopplad alternativ väg för redudans
Komplettering av fastighetsnät
Systemanpassningar i kundnät
OTDR-mätning
Servicenivå 1, felavhjälpning påbörjad inom 4 timmar, dygnet runt, 365 dagar om året. Felavhjälpning avslutad inom 24 timmar, dygnet rynt, 365 dagar om året.
Servicenivå 2, felavhjälpning påbörjad inom 4 timmar, dygnet runt, 365 dagar om året. Felavhjälpning avslutad inom 8 timmar, dygnet runt, 365 dagar om året.