GÖTEBORG ENERGI - EN DEL AV GÖTEBORGS STAD

Så fungerar e-postfaktura

Med e-postfaktura får du din räkning direkt till din mejladress. Det är ett enkelt sätt för dig att betala samtidigt som vi hjälps åt att skona miljön från onödiga transporter och pappersproduktion.

Det är gratis att ansluta sig till e-postfaktura och den innehåller samma uppgifter och kommer med samma tidsintervall som dina tidigare fakturor. När du anmält dig blir din nästa faktura digital. 

Vad är skillnaden mellan e-postfaktura och e-faktura?

E-postfaktura kommer till din inkorg. E-faktura kommer direkt till din internetbank och du kan betala den med ett par knapptryckningar utan att behöva fylla i OCR-nummer. Läs mer om e-faktura

Anmäl e-postfaktura

Fyll i uppgifterna och skicka in din förfrågan. Har du några frågor är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice på 031-62 62 62 så hjälper vi dig.

För vilket eller vilka avtal önskar du e-postfaktura?

*Tänk på att inte ange några känsliga personuppgifter, som till exempel information om din eller någon annans hälsa. För information om hur vi behandlar dina personuppgifter, se vår integritetsinformation här: Integritetspolicy

Tänk på att det bara är den person i hushållet som har tecknat avtalet med oss, alltså den vars namn står på räkningen, som kan få e-postfaktura. En anmälan gäller för samtliga avtalade produkter hos Göteborg Energi.

icon-closechevron-disc-right