GÖTEBORG ENERGI - EN DEL AV GÖTEBORGS STAD

Aktuella avbrott

Här kan du se både pågående, planerade och avklarade avbrott. Du kan också välja att få avbrottsinformation till mobilen. Vi har också avbrottsavier till din fastighet.

Mina sidor ser du alla dina anläggningar och får personlig avbrottsinformation.

Antal Kunder
Driftstörningar - -
Planerade - -
Antal Kunder
Driftstörningar - -
Planerade - -
Antal Kunder
Driftstörningar - -
Planerade - -
Antal Kunder
Driftstörningar - -
Planerade - -

Tabellen ovan visar bara pågående avbrott och driftstörningar, även om du väljer att titta på avklarade avbrott på kartan.

Genom att bocka i och ur kryssrutorna kan du välja om du vill se information om alla typer av avbrott och driftstörningar eller bara för något specifikt nät.

Felanmälan görs dygnet runt på
031-62 62 62

(knappval 1)

Felanmälan gäller för elleverans, fjärrvärmeleverans, gasleverans, villapannor, fjärrkyla, färdig kyla och laddstolpar för elbilar. Vid avbrott på värme- och varmvattenleveranser kontaktar du din fastighetsskötare eller fastighetsägare.

Avbrottsinfo i mobilen

Anmäl avbrottsinformation till din mobil för att snabbt och enkelt få information om pågående och avklarade avbrott via SMS eller e-post.

Vad kan jag göra vid ett avbrott?

Här har du en checklista över åtgärder du kan vidta vid ett el- eller fjärrvärmeavbrott. Tips om fjärrvärme börjar vid 2:18.
Vad gäller när du drabbats av elavbrott?

Kan jag få ersättning efter ett elavbrott?

Ibland drabbas du när vi inte kan leverera som vi brukar. Du kan vara berättigad ersättning eller skadestånd.

Blanketter för avbrottsinformation i fastighet

Om du som fastighetsägare har hyresgäster är det bra att veta att det är ditt ansvar att förmedla avbrottsinformation. Välj vilken avbrottinformation det gäller och fyll gärna i ditt namn, telefonnummer och logga. Enkelt att skriva ut och sätta upp.

Avbrottsinformation fjärrvärme
 
Avbrottsinformation fjärrkyla

 
Avbrottsinformation gas

icon-closechevron-disc-rightmenu