Tycker du att det har blivit enklare att välja elavtal? Då är chansen stor att du tagit del av Tomines arbete. Som digital utvecklare tar hon fram nya och enklare lösningar som underlättar för kunderna.
Digitaliseringen har gjort att Göteborg Energi i princip har öppet dygnet runt. Det är bara en av de många stora förbättringarna som Tomine och hennes team står bakom.
Göteborg
Energi har gjort en resa digitalt. Oavsett om du använder webben eller vill
logga in i någon av våra tjänster så ligger vårt fokus på digitala lösningar
som bland annat ska ge kunden möjlighet att lösa sina ärenden direkt i
telefonen.
- Telefonen har du ju med dig överallt och tanken är att kunderna ska
kunna sitta på spårvagnen och fixa utmaningar där och då, säger Tomine.
Tomines team har kommit en bra bit på vägen i att underlätta vardagen för energikunderna. Men än finns det mer att göra.
- Jag älskar verkligen att jobba på Göteborg Energi. Det är en fantastisk arbetsplats! Jag gillar att vi jobbar för göteborgarna och för mig är det jätteviktigt att vi är med och förenklar deras vardag, avslutar Tomine.
Är du vår nya kollega? Kolla in våra lediga tjänster.