Nyheter

2014-10-22

Svenskt Kvalitetsindex genomför nu nöjd kund-undersökning

Ett av våra viktigaste mål är nöjda kunder. Därför genomför vi varje år kundundersökningar för att ringa in områden att prioriera i vårt förbättringsarbete.

Under 2014 har vi arbetat med det åtgärdsprogram som blev ett resultat av förra mätningen, där bland annat förbättrad störningsinformation är en av flera punkter.

Årets undersökning genomförs av Svenskt Kvalitetsindex, SKI och omfattar privatkunder och företagskunder inom elhandel, elnät och fjärrvärme. Undersökningen baseras på telefonintervjuer och pågår fram till slutet av november.

Vi vill även ta tillfället i akt att tacka er som blir uppringda för ert engagemang och för att ni tar er tid att delta. Svaren kommer hjälpa oss i vårt fortsatta förbättringsarbete.

Om cookies

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på webbplatsen. Genom att fortsätta surfa vidare godkänner du att cookies används.Läs mer om cookies

Jag förstår!