Avbrottsinformation till mobilen 

Så här funkar det 

Vid planerade avbrott på elnätet, fjärrvärme, gas och kyla får du ett sms eller e-post med information om vilken dag och tid som servicen är planerad. En påminnelse går ut dagen innan. När vi är klara får du ett sms eller e-post om att elen, värme och varmvatten är tillbaka hos dig. Om ett oförutsett avbrott inträffar får du ett sms eller e-post så fort vi får veta det. När el, värme och varmvatten är tillbaka hos dig får du ytterligare ett sms eller e-post.

Du fått meddelande när det är klart? 

Om du fortfarande är strömlös eller saknar värme och varmvatten trots att du har fått sms eller e-post om att felet är klart kan det bero på ett annat fel som vi inte har fått information om. Kontakta oss i så fall direkt på telefon 031-62 62 62 så att vi kan åtgärda felet.

Att tänka på 

När du byter mobilnummer eller e-post så ändrat du det enklast på "Mina energisidor" eller ringer kundservice på 031-62 62 62.

Bättre miljö 

När du registrerar dig för att få den här informationen via sms eller e-post så bidrar du dessutom till en bättre miljö i Göteborg. Tack för det!

Felanmälan, dygnet runt!

020-62 60 60

Nu kan du få information om avbrott direkt i din mobil, via sms eller e-post.
Anmäl dig till tjänsten här!

Om cookies

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på webbplatsen. Genom att fortsätta surfa vidare godkänner du att cookies används.Läs mer om cookies

Jag förstår!