Välkommen till kundservice! 

Har du frågor eller funderingar kring våra produkter och tjänster, din faktura eller bara vill ha rådgivning? 

Vanliga frågor:

Varför får jag två fakturor?
Om du är elhandelskund och elnätskund får du två fakturor från oss. En för elanvändningen och en för nätet. De ser lika ut men har olika bankgironummer. Vi arbetar på att förenkla detta.

Läs fler av våra vanligaste frågor och svar.


Telefonnummer till kundservice:
031-62 62 62

Måndag - fredag 09.00 - 16.30

E-post: Skicka din fråga via vårt webbformulär

Under vissa tider på dygnet är det många som ringer till oss. 

Vill du minska risken att hamna i telefonkö rekommenderar vi dig att ringa vid tider som är grönmarkerade i tabellen nedan. 

Under första och sista veckan varje månad är det extra många som ringer till oss. Om du ringer mitt i månaden kan du därför förvänta dig att vi besvarar ditt samtal snabbare.
 

Besöksadress: Johan Willins gata 3 

Besökstid: måndag - fredag 09.00 - 16.30 

Telefonnummer vid samtal från utlandet: + 46 31-62 62 62 

Växel: 031-62 60 00 

Fax: 031-15 25 01 

Felanmälan: 

Felanmälan telefon: 031-62 62 62, dygnet runt 

Gäller elleverans, fjärrvärmeleverans, gasleverans, villapannor, fjärrkyla, färdig kyla och laddstolpar för elbilar.

Vid avbrott på värme- och varmvattenleveranser ska du kontakta din fastighetsskötare eller fastighetsägare.

Vid akutgasläcka: ring 112 

Kartservice: 031-62 62 62, kartmaterial och kabelanvisning

Presskontakt: 031-62 67 30 

Om cookies

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på webbplatsen. Genom att fortsätta surfa vidare godkänner du att cookies används.Läs mer om cookies

Jag förstår!