Välkommen till Kundservice

Vår Kundservice finns alltid till hands om du har något att fråga om. Vi hjälper dig som är kund hos Göteborg Energi, Partille Energi och Ale Fjärrvärme.

Vi har samlat information om de vanligaste frågorna i menyn till höger. Ta gärna en titt innan du kontaktar oss via telefon, kanske hittar du svaret direkt.

Öppettider under jul och nyår

Vår kundservice har öppet följande tider under jul- och nyårshelgen:

23 december kl. 09.00-15.00
30 december kl. 09.00-15.00

Övriga vardagar har kundservice öppet som vanligt.

Telefon: 020-62 62 62, måndag-fredag 09.00-16.30
E-post: skicka din fråga via vårt webbformulär

Under vissa tider på dygnet är det många som ringer till oss. Vill du minska risken att hamna i telefonkö rekommenderar vi dig att ringa vid tider som är grönmarkerade i tabellen nedan.

Under första och sista veckan varje månad är det extra många som ringer till oss. Om du ringer mitt i månaden kan du därför förvänta dig att vi besvarar ditt samtal snabbare.

Fax: 031-15 25 01
Telefon till oss från utlandet: +46 31 63 30 00

Besöksadress: Johan Willins gata 3

Besökstid: måndag-fredag 09.00-16.00

Felanmälan telefon: 020-62 60 60, dygnet runt

(gäller elleverans, fjärrvärmeleverans, gasleverans, villapannor, fjärrkyla och färdig kyla)

OBS! Vid avbrott på värme- och varmvattenleveranserna kontaktar du din fastighetsskötare eller fastighetsägare

Vid akut gasläcka: ring 112

Göteborg Energis växel: 031-62 60 00

Kartexpeditionen: (kartmaterial och kabelutsättning) 020-62 60 60

Presskontakt: 031-62 67 30

 Göteborg Energi AB, Box 53, 401 20 Göteborg. Telefon 031-62 60 00.

Om cookies

Göteborg Energi använder cookies för att förbättra och anpassa ditt besök på webbplatsen.
Genom att klicka på "Jag accepterar" samtycker du till att cookies används. Läs mer om cookies

Jag accepterar